Menu
Koszyk

PRZERWA ŚWIĄTECZNA

INFORMUJEMY, IŻ W DNIACH 21.12.2024 - 29.12.2024 NASZE BIURO JEST NIECZYNNE. W TYM OKRESIE NASTĄPI PRZERWA W REALIZACJI ZAMÓWIEŃ.
NA WSZELKIE ZAPYTANIA I ZŁOŻONE ZAMÓWIENIA ZAMÓWIENIA ODPOWIEMY W PONIEDZIAŁEK 30.12.2024

Smycze reklamowe z nadrukiem, logo. Smycze w 24h

Smycze reklamowe z nadrukiem od producenta

ILOGY LAB Polska - jesteśmy polskim, bezpośrednim producentem smyczy reklamowych z nadrukiem. W naszej ofercie znajdziecie Państwo smycze reklamowe barwione jednostronnie lub dwustronnie w czterech popularnych wariantach szerokości taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.

Smycze reklamowe z nadrukiem są doskonałym sposobem na promocję marki lub firmy. Mogą być używane na różnych wydarzeniach, targach, konferencjach czy spotkaniach biznesowych, gdzie stanowią doskonałą formę reklamy. Dzięki różnym opcjom personalizacji smyczy reklamowych z nadrukiem można dostosować je do specificznych potrzeb i wymagań klienta, co pozwala na stworzenie unikalnego produktu. Jest to więc inwestycja, która z pewnością przyniesie korzyści i przyczyni się do zwiększenia zainteresowania firmą oraz budowania pozytywnego wizerunku marki.

Nasza firma oferuje szeroki wybór różnego rodzaju smyczy, które możemy dostosować do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Dzięki naszym smyczom reklamowym Państwa firma będzie się wyróżniać i pozostawi trwałe wrażenie na klientach. Zapraszamy do kontaktu z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach i zacząć promować swoją markę z naszymi smyczami reklamowymi.

Co wyróżnia nasze smycze reklamowe?

Wśród wielu ofert na rynku jesteśmy wyjątkowi!


Dwustronne, kolorowe wykończenie szycia

Smycze reklamowe różniące się barwą przodu i tyłu wykańczamy dwoma kolorami nici, dodając dodatkowo do frontu smyczy 2cm zakładkę spójną z odcieniem tyłu taśmy. Dzięki temu uzyskujemy jednolity kolor strony wewnętrznej, bez nachodzącego na nią fragmentu taśmy przedniej.


Żywe i intensywne kolory nadruku

Dzięki stworzeniu autorskiego profilu druku na naszych ploterach sublimacyjnych osiągamy głębokie nasycenie koloru oraz ostrość i wyrazistość nawet najmniejszych elementów logotypu czy tekstu. Nasze smycze powstają na bazie śnieżnobiałych taśm poliestrowych, co jeszcze bardziej uwidacznia nadruk.


Perfekcyjnie wycentrowane elementy

Do wykonania nadruku na smyczach reklamowych podchodzimy z niemal chirurgiczną precyzją! Dbamy o idealne pionowe wycentrowanie Państwa logotypów i zamieszczanych na smyczach elementów. Nasz dział kontroli odrzuca smycze, na których podczas produkcji nadruk przesunął się zbytnio w górę lub na dół.

Smycze reklamowe z karabińczykiem

Bestseller wśród smyczy!

Najbardziej popularny i najchętniej zamawiany model smyczy reklamowych. Smycze reklamowe z jednym karabińczykiem to nasz bestseller wśród wszystkich dostępnych rodzajów smyczy. Doskonale sprawdzają się podczas eventów firmowych, targów czy konferencji. Są doskonałym gadżetem reklamowym dla kibiców klubów sportowych, stałych klientów np. siłowni, basenów, warsztatów samochodowych, hoteli i pensjonatów lub po prostu stanowią doskonały prezent dla klientów każdej firmy.

Smycze z karabińczykiem dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Smycze reklamowe z dwoma karabińczykami

Smycze reklamowe z dwoma karabińczykami zyskują coraz większą popularność, zwłaszcza wśród organizatorów targów, gali sportowych, konferencji oraz eventów firmowych. Smycz reklamowa z dwoma karabińczykami ma typowe zastosowanie do identyfikatorów na szyję. Dzięki przypięciu identyfikatora z dwóch stron (lewej i prawej), zyskujemy stabilność podczas jego noszenia. smycze z dwoma karabińczykami sprawiają, że identyfikator nie przekręca się na szyi i są idealne do identyfikatorów jednostronnych.

Smycze z dwoma karabińczykami dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Smycze reklamowe ze złączką

Smycze reklamowe z plastikową złączką to niezwykle popularny gadżet reklamowy. Ten rodzaj smyczy cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród odbiorców mających styczność ze sportem i szeroko pojętym ruchem fizycznym - dzięki sprawnej możliwości oddzielenia dolnej części smyczy (nie zdejmując całej smyczy z szyi). Na krótszej, odpinanej partii smyczy możemy wykonać nadruk np. w postaci kodu QR, co czyni smycz jeszcze bardziej praktyczną i użyteczną. Smycze reklamowe ze złączką są idealne do noszenia kluczy lub kart magnetycznych przez pracowników firmy.

Smycze ze złączką dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Smycze reklamowe z bezpiecznikiem

Smycze reklamowe z bezpiecznikiem są doskonałym rozwiązaniem dla osób ceniących sobie bezpieczeństwo i wygodę noszenia. W przypadku mocnego szarpnięcia za smycz lub wkręcenia się smyczy w maszynę (np. na hali produkcyjnej) plastikowy bezpiecznik, zwany także zrywką bezpieczeństwa rozpina się, chroniąc tym samym osobę noszącą smycz przed uduszeniem. Smycze reklamowe z bezpiecznikiem zamawiane są chętnie przez sale zabaw dla dzieci, wesołe miasteczka, ośrodki sportu oraz firmy produkcyjne.

Smycze z bezpiecznikiem dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Smycze reklamowe ze złączką i bezpiecznikiem

Smycze reklamowe ze złączką i bezpiecznikiem to wariant dla najbardziej wymagających. Połączenie komfortu i wygody użytkowania z bezpieczeństwem. Plastikowa złączka umożliwia sprawne odpięcie dolnej części smyczy od jej pozostałej części (bez zdejmowania smyczy z szyi). Zrywka bezpieczeństwa dodatkowo zaś chroni osobę noszącą smycz przed uduszeniem lub innymi negatywnymi skutkami płynącymi z szarpnięcia lub pociągnięcia za smycz przez drugą osobę czy maszynę (np. na hali produkcyjnej). Smycze ze złączką i bezpiecznikiem są szczególnie polecane wszystkim osobom uprawiającym sport, zwłaszcza sporty ekstremalne.

Smycze ze złączką i bezpiecznikiem dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Smycze reklamowe z wąsem GSM

Smycze reklamowe z uchwytem GSM - potocznie zwanym "wąsem GSM". Noszenie telefonu lub pendrive na smyczy jest praktycznym rozwiązaniem dla osób, które chcą mieć szybki i łatwy dostęp do urządzenia, a jednocześnie nie chcą go trzymać w kieszeni lub torebce. Smycz jest również przydatna, gdy chcemy uniknąć przypadkowego zgubienia telefonu. Noszenie telefonu na smyczy może być wygodne poprzez odpinany element mocowania GSM, ale również wymaga ostrożności, aby uniknąć przypadkowego uszkodzenia urządzenia. Warto więc zadbać o prawidłowe mocowanie telefonu na smyczy!

Smycze z wąsem GSM dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Smycze reklamowe z etui na identyfikator

Smycze reklamowe z etui na identyfikator to bardzo często i chętnie zamawiany model smyczy przez organizatorów targów, koncertów czy konferencji. Smycze z etui są bardzo praktyczne, ponieważ pozwalają na wygodne przechowywanie identyfikatorów czy kart dostępu. Dzięki temu są również bardzo funkcjonalne podczas pracy w biurze czy na konferencjach. W naszej ofercie dostępne są etui pionowe o wymiarach 6.2 cm x 10.6 cm lub 11.7 cm x 17.7 cm (format A6) oraz poziome o wymiarach 9.3 cm x 7.4 cm.

Smycze z etui na identyfikator dostępne są w 4 rozmiarach taśmy: 10mm, 15mm, 20mm oraz 25mm.
Nasze smycze barwimy jednostronnie lub dwustronnie - oferując możliwość zadruku full color na obu stronach taśmy.

Możliwa realizacja w trybie express 24h / 72h!

Jak poprawnie przygotować plik do nadruku?

Opracowanie projektu graficznego krok po kroku

W tym poradniku postaramy się w czytelny i przejrzysty sposób wytłumaczyć, jak poprawnie przygotować plik do nadruku na smyczy reklamowej. W zależności od typu zamawianej smyczy, przygotowanie pliku odbywa się w nieco inny, choć zbliżony do siebie sposób. Wytłumaczymy to na konkretnych przykładach, ilustrując taśmę smyczy reklamowej oraz zaznaczając na niej wszystkie dostępne pola zadruku oraz ich ograniczenia.

Niezależnie od rodzaju smyczy, każdy plik należy przygotować w rozdzielczości 300 DPI, w kolorystyce CMYK. Zalecamy zapisanie pliku do formatu PDF, abyśmy w razie potrzeby mogli go przeskalować. Akceptujemy także pliki dostarczane w formacie płaskim, np. JPG lub PNG. 

Smycz z jednym lub dwoma karabińczykami, smycz z wąsem GSM

Długość taśmy smyczowej z pojedynczym karabińczykiem, dwoma karabińczykami lub wąsem GSM wynosi 90cm. W naszej ofercie dostępne są cztery szerokości taśmy: 10mm, 15mm, 20mm i 25m. W zależności od wybranego wariantu, do formatu netto należy dodać po 1.5mm spadów od góry oraz 1.5mm spadów od dołu.


ETAP 1 - PRZYGOTOWANIE OBSZARU ROBOCZEGO

Jeżeli przykładowo chcemy zaprojektować nadruk na smycz o długości 90cm i szerokości 20mm (format netto), powinniśmy w dowolnym programie graficznym przygotować prostokąt o wymiarach: 90cm długość oraz 2.3cm wysokość (format brutto).


Następnie wyznaczamy granice horyzontalnego obszaru roboczego, dodając linie pomocnicze w odległości 3mm od górnej krawędzi oraz 3mm od dolnej krawędzi. Mimo, iż spady wynoszą tylko 1.5mm od góry i dołu, dodajemy kolejne 1.5mm odstępu (razem po 3mm od góry i dołu), aby zamieszczane na taśmie smyczowej elementy nie stykały się bezpośrednio z krawędziami taśmy.


Kolejnym krokiem jest wyznaczenie granic wertykalnych naszego obszaru roboczego, poprzez dodanie linii pomocniczych w odległości 4cm od lewej krawędzi oraz 4cm od prawej krawędzi. Dzięki zachowaniu tych odległości będziemy mieć pewność, że nasze logotypy, napisy lub inne ważne elementy nie będą przeszyte nitką.


W ten sposób wyznaczony został obszar roboczy (znaczony na poniższym rysunku na zielono), w którym umieszczamy teksty, logotypy oraz inne dowolne grafiki, z zachowaniem opisanych wcześniej odstępów pionowych i poziomych.


ETAP 2 - PROJEKT FRONTU SMYCZY

W wyznaczonym obszarze roboczym nanosimy logotpy, napisy, adresy stron internetowych, numery telefonów, elementy graficzne oraz wszystkie inne istotne informacje, które muszą być uwydatnione na stronie zewnętrznej naszej smyczy.


Ostatnim krokiem jest dodanie tła na całej powierzchni taśmy smyczowej. Możemy zastosować jednolity kolor, gradient lub tło graficzne. Na poniższym przykładzie pokazaliśmy projekt smyczy z jednokolorowym tłem (pierwszy od góry) oraz smyczy świątecznej (drugi od góry), w którym białe renifery oraz choinki są spójnym elementem tła i będą przeszyte nitką, ponieważ przekroczyliśmy dopuszczalne odstępy pionowe. W tym konkretnym przypadku jest to tylko element dekoracyjny, a nie istotny tekst lub logo, dlatego może wykroczyć poza dozwolony obszar roboczy.



ETAP 3 - PROJEKT TYŁU SMYCZY

Obszar roboczy strony wewnętrznej smyczy przygotowujemy bardzo podocznie do obszaru roboczego frontu, lecz bez wydzielania granic wertykalnych - linii pionowych w odstępach 4cm od lewej i prawej krawędzi. Nie wykonujemy nadruków symetrycznych (pasowanych). Tył smyczy drukowany jest z metra co oznacza, że nie mamy wpływu na to, gdzie zaczyna się, a gdzie kończy projekt tyłu. Plik nadruku strony wewnętrznej tworzymy w sposób umożliwiający jego zapętlenie.


W dowolnym programie graficznym tworzymy prostokąt o wymiarach: 90cm długość oraz 2.3cm wysokość (format brutto).


Analogicznie do projektu frontu smyczy, wyznaczamy granice horyzontalnego obszaru roboczego, dodając linie pomocnicze w odległości 3mm od górnej krawędzi oraz 3mm od dolnej krawędzi


W ten sposób wyznaczony został obszar roboczy tyłu smyczy (znaczony na poniższym rysunku na zielono), w którym umieszczamy teksty, logotypy oraz inne dowolne grafiki, z zachowaniem opisanych wcześniej odstępów poziomych.


Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.